Bun pentru mediu și imagine
Modul în care puteți organiza un eveniment CleanWalk în compania dumneavoastră
Toată lumea vorbește despre poluarea cu gunoi. E timpul să faceți ceva în privința asta. Ca și companie, puteți da cu ușurință un exemplu pentru sustenabilitate, prin punerea în aplicare a unui eveniment CleanWalk.
Nu v-ați ocupat niciodată de subiectul CleanWalk? Nu contează, vă vom spune tot ce trebuie să știți despre asta.
Citiți acum
- ce se află în spatele termenului CleanWalk,
- cum beneficiază compania dumneavoastră și
- cum să organizați un CleanWalk.
Ce este CleanWalk?
În timpul unui proces CleanWalk sau Clean-up-Walk, participanții se plimbă într-o zonă, de exemplu, un cartier, un parc sau o companie, și colectează deșeuri. De aici și numele CleanWalk (Clean = curat, Walk = plimbare). Deșeurile colectate sunt apoi eliminate corect. Astfel de campanii de colectare a gunoiului sunt organizate de organizații de mediu, dar și de inițiative private și companii.
Bine de știut:
Așa-numita „mizerie”, aruncarea neglijentă a deșeurilor, este o problemă comună în orașele mari. Nu doar că poluează mediul înconjurător, ci costă și mulți bani. În total, orașele și municipalitățile din Germania, de exemplu, plătesc în jur de 700 de milioane de euro pe an pentru a curăța parcuri și străzi de plasticul de unică folosință sau mucuri de țigară, pentru a goli coșurile de gunoi și pentru a elimina gunoiul.
De aceea, un CleanWalk este util pentru companii
Contribuție la sustenabilitate
Să fim sinceri: cine nu preferă parcurile și străzile fără mucuri de țigară, cutii de băutură sau munți de plastic? Cu un eveniment CleanWalk contribuiți la un mediu curat. De asemenea, veți face participanții mai conștienți de cât de multe deșeuri sunt create în viața de zi cu zi. Uneori, acesta este un imbold pentru a reduce propriul consum de deșeuri sau cel puțin pentru a elimina deșeurile, acolo unde este cazul.
Promovarea imaginii
A face bine și a vorbi despre asta nu este doar justificat. De asemenea, devine din ce în ce mai important într-un moment în care consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la valorile pe care companiile le reprezintă. Un CleanWalk este ocazia perfectă pentru a vă promova imaginea companiei. Anunțați campania prin comunicate de presă și apoi vorbiți despre aceasta pe site-ul dumneavoastră web. Poate aveți posibilitatea de a înregistra un videoclip și de a-l distribui pe rețelele sociale.
Susținerea team buildingului
Evenimentele CleanWalk consolidează cooperarea. Acest lucru adaugă ceva ce nu găsești la un meci de fotbal sau o seară la grătar: sentimentul de a fi făcut ceva bun împreună. Care sudează relațiile. Cu toate acestea, nu trebuie să renunțați la seara de grătar. Pur și simplu asociați-o cu CleanWalk drept mulțumire.
Aceasta este importantă în organizație
Mersul pe jos și aruncarea gunoiului într-un sac nu este strategia potrivită pentru un CleanWalk cu mai multe persoane. Toți cei implicați beneficiază de mult mai mult dacă organizați corect evenimentul. Acest lucru va preveni și dificultățile. Am adunat câteva puncte pe care ar trebui să le luați în considerare pentru a vă asigura că evenimentul CleanWalk este un succes complet:
1. Alegerea locului
Sediul companiei, cartier sau parc? Gândiți-vă unde doriți să organizați CleanWalk. În locurile publice veți avea parte de mai multă publicitate. Cu toate acestea, ar trebui să vă asigurați că acțiunea dumneavoastră este discutată cu persoanele responsabile din administrația orașului sau a parcului. De regulă, nu le deranjează dacă o companie îi ajută să curețe spațiile publice.
2. Adresați-vă posibililor parteneri de cooperare
De cele mai multe ori, este mai bine să nu organizați CleanWalk în întregime pe cont propriu. Altfel există riscul, de exemplu, ca la sfârșitul zilei să fi strâns un munte de gunoaie și să nu știți ce să faceți cu el. Întrebați compania locală de eliminare a deșeurilor dacă vă poate ajuta cu punctele de colectare și eliminare. Din nou, șansele să primiți sprijin de bunăvoie sunt mari. Poate că există și alți parteneri de cooperare, cum ar fi asociații locale sau alte companii? Sau puteți invita persoane private să ia parte la CleanWalk.
3. Alegerea și stabilirea momentului
Planificați cu atenție calendarul. Stabiliți-l într-un moment în care stresul de la locul de muncă din compania dumneavoastră nu este foarte mare și nu se apropie termenul de predare pentru niciun proiect important. Discutați cu angajații dumneavoastră cine va participa și cine vă va ajuta cu organizarea. Informați autoritățile publice relevante. Weekendurile sau vacanțele sunt mai potrivite dacă vă planificați colectarea gunoiului ca un eveniment public la care doresc să participe mulți oameni.
4. Punerea la dispoziție a echipamentelor
Colectarea gunoiului cu mâinile goale nu este o idee bună din motive de igienă. Există, de asemenea, riscul de rănire din cauza unor obiecte ascuțite și altele asemenea. Prin urmare, obțineți echipamentul necesar suficient de devreme. Echipamentul de bază include mănuși, clești pentru colectarea gunoiului și saci sau, mai bine, coșuri mobile pentru deșeurile colectate.
5. Promovarea evenimentului
Asigurați-vă că vă ocupați din timp pentru ca evenimentul dumneavoastră CleanWalk să primească atenția pe care o merită. Trimiteți comunicate de presă către ziarele locale sau regionale și anunțați evenimentul pe site-ul dumneavoastră web și pe conturile de socializare. Dacă este o campanie publică, trimiteți invitații, de exemplu, către asociații. Comunicați cele mai importante condiții-cadru, începând cu ora și locul de pornire, precum și traseul. Înregistrările au avantajul că veți ști câți oameni participă la CleanWalk și de câte mănuși aveți nevoie.
6. Punerea în aplicare
Întâlniți-vă cu cele mai importante ajutoare cu mult înainte de începere. Dotați participanții cu echipamentul necesar (a se vedea mai sus) și informați-i despre punctele de colectare. Cu mesele gratuite, veți crea o dispoziție bună. Când începe, nu uitați să documentați evenimentul. Cel mai bine este să puneți primele fotografii pe rețelele sociale și să îi lăsați pe alții să ia parte la CleanWalk online.
Și apoi?
După CleanWalk, aveți șansa de a vă documenta succesele și de a face ceva pentru imaginea companiei dumneavoastră. Din nou, folosiți toate canalele pe care le aveți la dispoziție și publicați cele mai bune fotografii sau videoclipuri posibile, în afară de text. Cu puțin noroc și un bun departament de PR, s-ar putea să vă bucurați de un articol în presă. În funcție de cât succes a avut evenimentul dumneavoastră CleanWalk, nu este nicio problemă dacă îl repetați.
Cum contribuie kaiserkraft la un mediu curat
kaiserkraft participă în mod regulat la evenimente. Astfel, în iulie 2021 am pus bazele unei inițiative CleanWalk internaționale. Ca parte a acesteia, angajații de la kaiserkraft, gaerner, Gerdmanns, Runelandhs și Takkt și-au putut lua trei ore libere pentru a colecta gunoiul împreună cu colegii.
Citiți și modul în care kaiserkraft îl sprijină pe grădinarul Jan Kleen din Wilhelmshaven cu evenimentul său CleanWalk voluntar.
Contactați-ne!
Vă stăm cu plăcere la dispoziție pentru întrebări suplimentare.