E-Business la kaiserkraft
Atunci când, în anul 1999, comerțul online a devenit un subiect central în comerțul european, kaiserkraft a fost bine pregătită. Încă din anul 1995, produsele noastre pentru echiparea companiei, biroului și a depozitului sunt înregistrate în mod electronic, într-o bază de date neutră din punct de vedere mediatic: un așa-numit sistem de informații despre produse (PIM). În prezent, sunt disponibile în mod electronic peste 75.000 produse. Din anul 1997, din această bază de date sunt realizate, printr-o apăsare de buton, conținuturi pentru magazinul online și cataloage de E-Procurement.
Datorită experienței acumulate de-a lungul anilor, conținuturile cataloagelor au putut fi îmbunătățite din punct de vedere calitativ și în mod permanent. Textele produselor, atributele, elementele grafice și cuvintele cheie la nivel de articole, care ajută clienții noștri să aleagă produsele, sunt completate constant. Avantajul unui sistem de E-Procurement depinde în mare parte de calitatea datelor privind produsele. În calitate de distribuitor internațional, kaiserkraft are o mare responsabilitate față de clienții noștri. Asumarea acesteia este și rămâne una dintre competențele principale ale kaiserkraft.
Referințe
Deja de mulți ani colaborăm, cu succes, cu numeroase companii mari și renumite.
Printre acestea se numără grupuri, precum:
Avantajele clienților mari
Ce ne face să fim atractivi pentru clienții noștri mari? Pentru clienți, viziunile noastre în ceea ce privește sustenabilitatea, managementul proiectelor, E-Procurement, consilierea logistică și europenizarea, reprezintă criterii care fac din kaiserkraft furnizorul lor preferat, fiindcă ei vor, de asemenea, să prezinte o evaluare a ciclului de viață și pentru că procesele legate de comenzi sunt concepute în mod foarte eficient.
Sustenabilitate și marketing pe teren (field marketing)
În cadrul marketingului pe teren (field marketing), clienții mari primesc, la cerere, asistență constantă din partea unui expert în consultanță, care ajută la evaluarea, menținerea și optimizarea gamei de produse. De cele mai multe ori, acest proces este însoțit de contracte-cadru încheiate în prealabil, în care se stabilește pachetul nostru de servicii. Cu ajutorul consultantului și al serviciilor noastre suplimentare, precum mentenanță, proiectare CAD și opțiuni de personalizare, proiectele pot fi executate în mod individualizat și cu promptitudine, la fața locului.
Sustenabilitatea companiei noastre conferă un mare avantaj clienților noștri mari. Angajații acestora solicită, de exemplu, piese de mobilier de birou ergonomice, care nu sunt lăcuite cu vopsele dăunătoare mediului, ci care au fost certificate ca fiind produse „verzi”. În cadrul unor astfel de cerințe, kaiserkraft oferă produse ale mărcii de performanță EUROKRAFTpro, cu eticheta activeGREEN-Label. Clientul poate lista aceste produse atunci când colectează datele pentru amprenta sa de CO2 și beneficiază astfel de o evaluare îmbunătățită a ciclului de viață. Ea este, de asemenea, influențată în mod pozitiv de transportul neutru din punct de vedere al CO2 al tuturor articolelor noastre.
E-Business
Diferitele forme de E-Procurement oferite de kaiserkraft creează procese mai simple de comandă și asigură opțiuni personalizate în funcție de nevoile specifice ale clienților. În acest caz, un client mare beneficiază de integrarea gamei noastre de produse în propriul sistem de gestiune a mărfurilor. Angajații din diferite departamente au așadar posibilitatea de a comanda direct produse, în timp ce, după caz, un superior le aprobă sau le respinge, înainte ca o comandă centralizată să ajungă la noi.
Internaționalitate
La fel ca și noi, mulți dintre clienții noștri cu contracte-cadru sunt reprezentați, prin sucursalele lor, în întreaga Europa. Dacă ați ales kaiserkraft în calitate de furnizor în diferitele țări, aveți avantajul de a putea comanda, în orice stat, produse cu aceleași numere de articole. Acest lucru nu doar simplifică procesul de comandă în sine, ci ușurează și efectuarea inventarului.
Magazin online
Beneficiați de numeroasele opțiuni și avantaje ale sistemului nostru de magazin. Pe lângă un magazin online personalizat pentru client (Customized Web), vă oferim, în plus, un magazin online SAP-OCI, precum și un magazin online Ariba PunchOut. Alegerea este a dumneavoastră.
Customized Web
Alternativa individuală pentru o achiziție optimizată a materialelor, fără un sistem de E-Procurement.
Clienților noștri Customized Web le oferim condiții personalizate și game de produse individuale, precum și propria siglă pe site-ul kaiserkraft, la cerere. Pe lângă limitele de buget specifice, aici puteți administra și utilizatorii în mod variabil. La cerere, sunt posibile inclusiv alte adaptări suplimentare, special coordonate în funcție de dorințele dumneavoastră.
Funcționalitățile, în ansamblu:
- Opțiuni de căutare cuprinzătoare și foarte ușor de folosit
- Date detaliate cu privire la produse, inclusiv imagini și descrieri
- Administrarea modelelor de formulare de comandă
- Administrarea adreselor de livrare și facturare
- Istoricul comenzilor cu multe funcții inteligente
SAP-OCI
Utilizați SAP și ați dori conectați magazinul nostru online la sistemul dumneavoastră, prin intermediul OCI (Open Catalog Interface)? Nicio problemă. În magazinul nostru online SAP-OCI vă puteți crea propriile modele de formulare de comandă, pe care le puteți prelua în sistemul dumneavoastră SAP, înainte de a genera comenzile către noi din sistemul dumneavoastră SAP. Ne face plăcere să adaptăm magazinul online SAP-OCI în funcție de dorințele și nevoile dumneavoastră individuale. Atât prețurile dumneavoastră personalizate, cât și datele cu privire la produse și gamele de articole salvate pentru dumneavoastră, sunt disponibile în magazinul online și sunt transferate în interfața OCI.
În prezent, oferim asistență pentru formatele OCI 2.0 – 5.0
Ariba PunchOut
Pe lângă magazinul online OCI, vă oferim, de asemenea, un magazin online Ariba PunchOut. Prin intermediul acestuia, puteți transfera anumite informații legate de produse în sistemul dumneavoastră de gestiune a mărfurilor. Și aici sunt salvate atât prețurile valabile pentru dumneavoastră, cât și datele respective cu privire la produse și gamele de articole.
E-Procurement
În primul rând, vă transmitem cele mai călduroase salutări: de la experții noștri în E-Procurement.
FTP, SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP și X.400? Facem pentru dumneavoastră.
OCI, BME, CIF, Excel, CSV sau TXT? Nicio problemă.
De altfel, este valabil și pentru eCl@ss și UNSPSC.
EDIFACT, openTRANS, XCBL, CXML, SAP IDOCs și ORDERS0x? Putem, de asemenea.
Singura abreviere pe care trebuie să o rețineți de acum înainte este: KK. De la kaiserkraft – partenerul dumneavoastră cu experiență în managementul electronic al achizițiilor. Alături de noi, puteți înlocui acum achizițiile pe suport de hârtie, cu un proces complet electronic. Astfel, vă puteți accelera procesele de comandă, puteți îmbunătăți calitatea achizițiilor și să reduceți considerabil costurile acestora.
De peste 15 ani le oferim clienților noștri soluții personalizate de achiziții electronice, cu un nivel ridicat de automatizare – de la catalogul electronic, comanda și factura electronică, până la avizul electronic de credit. În acest sens, producem și administrăm cataloagele electronice întotdeauna în formatul necesar, cu diferite ierarhii, clasificări, unități individuale și formate proprii ale imaginilor. La cerere, putem conecta și propriul dumneavoastră sistem de gestiune a mărfurilor direct la sistemul nostru.
Înțelegem ceea ce contează: o imagine de ansamblu a standardelor de e-Procurement din industrie, care sunt suportate.
Ne bazăm pe interfețe standardizate pentru schimbul de comenzi, confirmări ale acestora sau facturi prin intermediul EDI (Electronic Data Interchange). Astfel vă garantăm o integrare unitară în sisteme adiacente. Desigur, la cerere, ne face plăcere să implementăm pentru dumneavoastră și alte protocoale, formate sau clasificări specifice companiei – pur și simplu contractați-ne direct.
Protocoale de comunicare și standarde de tranzacționare
- FTP
- SFTP
- OFTP
- HTTPS
- SMTP
- X.400
Formate EDI
- EDIFACT
- OpenTrans
- XCBL
- CXMLSAP
- IDOCs
- ORDERS0x
Format catalog
- OCI
- BME
- CIF
- Excel, CSV sau TXT
Clasificări
- eCl@ss
- UNSPSC
- Ierarhie kaiserkraft
Schimb electronic de date (EDI) – integrare
Anii întregi de experiență în ceea ce privește schimbul electronic de documente comerciale (EDI) cu clienții noștri, precum comenzi, confirmări de comenzi, avize de livrare și facturi, ne-au transformat în experți în acest domeniu. În acest sens, am creat interfețe standardizate. Conectarea la sistemul nostru de gestiune a mărfurilor, în special în cazul clienților cu un volum mare de comenzi, economisește timp prețios și costuri. În mod deosebit, afișarea transparentă și complet electronică a proceselor comerciale se află centrul tuturor activităților.
Am conectat deja cu succes, atât numeroase sisteme de E-Procurement ale clienților noștri, cât și diverse piețe virtuale și ne-am consolidat constant expertiza în acest domeniu.
Avantajele dumneavoastră în urma unei integrări reușite
- Scurtarea timpilor de procesare și implicit a costurilor dumneavoastră
- Evitarea duplicatelor
- Preluarea automată a datelor din sistemul dumneavoastră de gestiune a mărfurilor
- Accelerarea procesării comenzii
- Utilizarea potențialelor de automatizare în cadrul proceselor logistice
- Îmbunătățirea și standardizarea schimbului de informații
Protocoale de comunicare + standarde de tranzacționare suportate
- FTP
- OFTP
- SFTP
- HTTPS
- X.400
- altele, la cerere
Acceptăm formate de date pentru tipurile de mesaje EDIFACT / EANCOM și XML, precum ...
- OpenTrans / ORDER și INVOICE
- XCBL 3.0 / ORDER și INVOICE
- CXML / ORDER și INVOICE
- Formate SAP IDOC tip XML: ORDERS01, ORDERS02, ORDERS03, ORDERS05, ORDERS, ORDRSP, DESADV, INVOIC
Pe lângă formatele menționate mai sus, sunt posibile și formate de date personalizate în funcție de client. Contactați-ne, experții noștri din echipa de comerț online/E-Procurement au cu siguranță o soluție potrivită pentru afacerea dumneavoastră. Apăsați aici pentru opțiunea de contact.
Piețe virtuale
În prezent, catalogul electronic al kaiserkraft poate fi găsit pe mai multe piețe virtuale. Printre acestea se numără, atât sisteme deschise, cât și închise, ca de exemplu:
- O companie a kaiserkraft, Hoffmann Group, Keller&Kalmbach, Hagemeyer
- Platformă pentru multipli furnizori
- Utilizare gratuită pentru toți clienții